dinsdag 21 januari 2014

Sterkte

Helaas heb ik op het moment ook veel kaarten nodig voor Sterkte.
Veel mensen in mijn omgeving krijgen slecht bericht.
Dus ben druk aan het kaarten maken met sterkte.
Dus jullie zullen er nog wel een paar voorbij zien komen.


Deze mannen kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de sketch bij 
Persoonlijk hou ik niet van bloemetjes op een mannenkaart.
Dus heb ik gekozen voor sterretjes.
Maar ook dat is niet helemaal mijn ding.
Maar dan vind ik het vaak nog wel lastig wat er WEL op moet.
Dus tips blijven welkom!!

Leuk dat je kwam kijken!

Groetjes Evelien



7 opmerkingen:

  1. Hoi Evelien, bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog en leuk dat je volger bent geworden. Ik heb natuurlijk gelijk ook hier even rondgekeken en jij maakt ook leuke dingen. Dat doosje met de kaarten erin ziet er erg leuk uit.
    Ben gelijk maar volger geworden van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Evelien (zo heet mijn zusje ook, haha),
    Stoere heren kaart heb je van de challenge gemaakt, erg leuk.
    Ben gelijk volger van je blog geworden!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie uitwerking van de sketch,prachtig kaartje geworden. Leuk dat je meedoet met de challenge van de NKU, veel succes.
    Liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Evelien
    Mannenkaarten zijn altijd moeilijk.Toch met de sterretjes vind ik hem heel leuk geworden.Een sterretje van sterkte of positief.Soms staan er wel eens voorbeelden op you tube ter inspiratie.
    Fijn weekend.Gr De knutselheks

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtig kaartje hoor !!
    Leuk dat je meedoet bij de NKU.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Evelien,
    Helaas kan ik je geen tips geven omtrent het maken van mannenkaarten, want ook ik heb daar moeite mee.
    Toch heb jij een heel MOOI en STIJLVOL sterkte-kaartje gemaakt.
    LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a lovely card love the shirt

    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen