zondag 2 februari 2014

Doosje voor kinderfeestje

Hallo allemaal,

Eerst een welkom aan al mijn nieuwe volgers!
Helemaal leuk!
Ik hoop dat jullie met plezier naar mijn creaties kijken.

Deze keer heb ik een doosje om te laten zien.
Harm (zoontje van 8 jaar) had gisteren een kinderfeestje.
En op deze leeftijd vind ik cadeautjes altijd erg lastig.
Dus ik dacht ik maak een doosje en daar doe ik geld in.

En dit is hem geworden.



Leuk dat je langs kwam en tot de volgende keer.

Groetjes Evelien

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Evelien
    Wat een leuk doosje.Ik zelf maak ook graag een leuke verpakking als iemand liever geld voor zijn of haar verjaardag wenst.(er staat nu een ideeetje op mijn blog)
    Heb jji jou doosje handmatig gemaakt of met een machine?
    Gr de knutselheks

    BeantwoordenVerwijderen